2015. december 23., szerda

#6 Mi van velem?: Évem könyvekben


Július 26. volt az az ünnepnap,amikor a blogom megnyitotta kapuít.Rengeteg minden történt azóta,lassan már a 3000 oldalmegjelenítésnél tartunk,amit ezúton is köszönök szépen.El sem tudjátok képzelni mekkora öröm azt látni,hogy szeretitek amit én itt írkálok nektek. :)

Rengeteget olvastam az elmúlt évben,de nem fogom ide kiírni azt a több mint száz könyvet,amit idén elolvastam.Volt ebben a több mint százban olyan ami nem hagyott maradandó élményt,és volt olyan,ami igencsak meghatározó része lett az évemnek.Többségében sikerült mindig olyan könyvet a kezembe vegyek,ami igazán tetszett,akár ajánlás alapján,akár csak úgy,mindenféle külső vélemény nélkül kezdtem hozzá.

Ennek a sok olvasásnak meg is lett a következménye,így kaptam egy jó kis szemüveget khm,szép nagy dioptriával,de ezzel inkább most nem dicsekednék.De én végülis nem bánom,szeretek szemüveges lenni. :)

Na,de elég volt ebből a nosztalgiázásból,lássuk is mit olvastam 2015-ben!

Amiket imáááááádtam:


Itt most rengeteget fel tudnék sorolni,mivel szinte mindig sikerült úgy beleválogassak a könyvekbe,hogy igazán jókat fogtam ki.Most megpróbálom összeszedni azokat,amiket mindegyiknél jobban imádtam.Nem igérem,hogy nem szalad el velem a ló,és nem fogok mindről ódákat zengeni,de igérem,megpróbálom kordában tartani magamat.
Gyönyörű kép,ne is mondjátok :D

Első hatalmas kedvencem a Szívzűrterápia strébereknek,Kelly Oramtól.Hihetetlenül imádom,rengetegszer újraolvastam már,és még mindig olvadozok Graysontől.Beleszerettem a történetbe,a szereplőkbe khm,Graysonba,az írónő stílusába,egyszerűen az egészbe.Csak ajánlani tudom.

Második szerelmem nem más,mint J.K.Rowling Harry Potter sorozatának első három része,a Harry Potter és a bölcsek köve,a Harry Potter és a titkok kamrája és a Harry Potter és az azkabani fogoly.Mivel az előző mondatban túl sokszor szerepelt a Harry Potter név,ezért ezentúl csak HP-ként fogom rövidíteni.
Imádom,hogy a könyv címe pont nem jól van
#justBrigithings
Bár eleinte döcögősen haladtam a könyvekkel,attol függetlenül az összeset imádtam.Sok újat ugye nem tudtam meg,mert kisebb koromban az összes filmet láttam többször is,de ettől még mindegyik élvezetes volt. Egymiiliószor jobbak,mint a film,ez tény és való. De szerintem aki olvasta a könyveket,az tudja miről beszélek.


A következő sorozat,ami komolyságával lopta a szívembe magát,az nem más,mint Jessica Sorensen Callie,Kayden sorozata.Mint már azt mondtam,ez egy sokkal komolyabb témájú könyv,és bár én általában csak vicces könyveket olvasok,ez is hatalmas kedvencem lett.

Ha már a komolyságnál vagyunk,akkor jöjjön Katie McGarry Feszülő húr sorozata.Bár ez már sokkal humorosabb hangvételű,mint a Callie,Kayden sorozat,attol még ebben is megmarad és megmutatkozik egy komolyabb téma,amit az írónő hála a jó égnek nem humorizált el.

Mi jön most? Na mi? Eltaláltad. Jennifer L. Armentrout Luxen sorozata.Nem lehet elégszer hangsúlyozni azt,hogy én mennyire el vagyok ájulva ettől a sorozattól.Egyszerűen minden betűjét imádom.Na meg azért Daemon Black is jó,hogy benne van. Már alig várom,hogy beszerezzem a Shadows-t és az Obliviont is,mert már Daemon elvonási-tüneteim vannak.

Szintén imádatom tárgya a következő sorozat,ami pedig nem mást,mint Helena Silence Enigma sorozata.Ezek a könyvek is baromira megfogtak,és csak úgy faltam az oldalakat,mert annyira izgalmas volt.Bár szerintem az első kötet jobb,de külösebb bajom a másodikkal sincsen.

Ha már ennyire a fantasy-nál tartok,akkor jöjjön Becca Fitzpatrick Csitt,csitt sorozata. Engem nagyjából ott varázsolt el a sorozat,amint Folt megszólalt.Tehát igen,már az elején. Szexi bukott angyaloknak mégis melyik lány tud ellenállni? Egyik sem,nyugi.

Maradva a fantasy-nál,itt van Kiersten White Paranormalcy-Természetfölötti című regénye. Ebben a regényben minden természetfölötti lény megtalálható,és eddig nem is tűnt fel,hogy egyedül angyalok/bukott angyalok nincsenek benne.Reméljük a trilógia másik két részében pótolva lett ez a hiányosság. De bukott angyalokkal,vagy azok nélkül,én imádom ezt a könyvet.

Az utolsó ebben a kategóriában mind imádom-könyvek,mind fantasy nem más,mint Kiera Cass Párválasztó sorozata. Mindig is imádtam a hercegnős/herceges meséket,tehát ebbe is boldogan vetettem bele magam. Hogy mennyire jól van egybefonva ebben a sorozatban a jövő,a múlt és egy kicsit a jelen,úgy hogy az tiszta és érthető legyen,az valami hihetetlen. Komolyan,imádom,én is akarok jelentkezni egy ilyen párválasztóba!


Ezek lettek volna azok a könyvek és/vagy könyvsorozatok,amiket imádtam 2015-ben.De mindig van egy sötét oldal is bocs,Star Warst voltam nézni,nem tehetek róla,jönnek az ahhoz kapcsolódó hasonlatok,ígyhát persze,hogy voltak olyan könyvek,amik csak "foltot hagytak" az idei könyvlistámon.Szerencsére ez jelentősen rövidebb,alig pár könyv van a tiltólistámon.

Amiket soha nem akarok újra a kezembe fogni:


Ezekkel most senkit nem akarok megsérteni,ezt mindig kihangsúlyozom,hiszen ez az én privát véleményem.Igérem,megpróbálok hamar túlleni rajta.

Az első "szerencsés" nem más,mint Szűcs Vanda Egy ikerpár titkos naplója sorozatának első kötete. Sok véleményt olvastam el azelőtt,mielőtt hozzákezdtem magához a könyvhöz,de így sem sikerült eléggé felkészüljek lelkiekben a dolgokra. Hát,nekem bőven elég volt az első kötet,a többinek már a látványától is elfog a hányinger.

A második nem más,mint Altay Margit Amit az óra mesél című könyve. Emberek,ez ritka unalmas könyv. Minden oldalnál egyre mélyebb kómába estem.Még jó,hogy suliba olvastam,így kötelezően le kellett tegyem a szünet végénél. Áldás az iskolára a 10 perces szüneteivel együtt!

Karinthy Frigyes Tanár úr kéreme sem maradhat ki,ha már úgy is az iskolánál tartok. Háziolvasmány volt. Ezzel mindent megindokoltam. Brr,kiráz tőle a hideg ha csak rá gondolok.

Következő 'nem-akarom-újra-látni' könyv nem más,mint Kody Keplinger The DUFF-A pótkerék című regénye. Engem nem csak a szereplők,de már maga a történet és a cselekmény is irritált. Aztán meg akartam nézni a filmet,hátha az jobb,mint a könyv.Na,annak semmi köze szinte a könyvhöz,és én nagyjából a film feléig bírtam.Utána muszáj volt kinyomjam,mert éreztem,hogy nekem most van elegem az egész The DUFF-ból.

Jöjjön a másik "hatalmas kedvencem",amiből szerintem már mindenkinek elege van,annyit beszéltem róla.Igen,ez Molly McAdams Kétesélyes szerelem című könyve. Elmondani nem tudom,hogy mennyire megbántam,hogy ezt a könyvet végigolvastam. Végig reménykedtem benne,hogy hátha jobb lesz. Hát számomra nem lett jobb.

Az évem legnagyobb csalódása pedig nem volt más,mint Jenny Han Örökké nyár lesz könyve,a Nyár trilógia befejező kötete. A trilógia első két kötete valami eszméletlenül jó,de a befejezés már nem lett a legjobb.Nem volt már azon a szinvonalon,mint az első két rész,és szerintem unalmasabb is lett. Mivel,mint mondtam,imádtam a trilógiát,ez hatalmas csalódás volt,és valahogy elment a kedvem az egésztől.

Ezek lettek volna az én évemet meghatározó könyvek.Volt köztük rengeteg jó,és pár nem igazán jó,de szerintem senki nem hinné azt el,hogy mindent könyvet imádtam,amit csak idén olvastam. :)

Még idén a két ünnep között jelentkezek a 2015-s könyvkihívás kitöltött változatával,ami már csak pár apróbb javításon kell átessen,és kész is lesz a posztolásra.

Random időjárás-jelentés
Jaj,jut eszembe: köszönöm mindenkinek aki kitöltötte a kérdőívemet,mikor ez a bejegyzés napvilágot lát,akkor fogom mostmár azt is blokkolni,mert így is eszméletlenül sok válasz érkezett,és hozzá fogok kezdeni annak a végigolvasásához,hogy aztán jövőre milyen furán hangzik,olyan távolinak,közben meg csak pár nap van már csak addig megpróbáljak belőle egy normális,összeszedett helyesbítek:hozzám képest összeszedett bejegyzést írni.

Na,elég mostmár ebből a jelentéktelen szövegelésemből itt a bejegyzés végén.

Kellemes ünnepeket nektek,a következő bejegyzésig sziiasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése