2015. november 7., szombat

#8 Book Tag: A randizós Book Tag

Tudom,hogy régen volt már bejegyzés,de a suli mellett nem igazán van időm sem blogolni,sem pedig olvasni.De megteszek minden tőlem telhetőt,hogy legalább hetente legyenek új bejegyzések.
 

Na,de térjünk is a lényegre.A mostani bejegyzés szerintem nagyon aranyos,és mint már a címből is kiderült,randira indulok egy-két könyvvel. :D

 

1.lépés:Kölcsönös vonzalom-egy könyv,amit a boritója miatt vettél meg.


Azt hiszem többször is említettem már,hogy az egyik kedvenc könyvemet,a Szívzűrterápia strébereknek-et a boritója miatt vettem meg,mivel nekem valami eszméletlenül megtetszett már az első pillanatban,és azonnal megvettem a könyvet.Nem bántam meg. :D

2.lépés:Első benyomás-egy könyv,amit a fülszövege miatt szereztél be.

Nem mindig olvasom el a fülszöveget,főleg akkor nem,ha már sok véleményt hallottam róla.Viszont a Hogy told (el jól) a nyaradat a fülszövege miatt vettem meg,mivel nagyon megfogott,és nem bírtam ott hagyni a boltban.

3.lépés:Csábítás-egy könyv csodálatos írással.

Én ide Zakály Viktória Szívritmuszavar című könyvét választom,mivel szerintem az egy nagyon jó könyv.

4.lépés:Első randi-egy első rész,ami után a sorozat többi részét is olvasni akartad.


Leiner Laura Késtél című regénye után én teljesen ki voltam bukva,hogy várnom kell a folytatásra.Egyszerűen letehetetlen volt számomra.

5.lépés:Éjszakai telefonálások-egy könyv,amit egész éjjel olvastál.


Nem szoktam éjjel olvasni,de az Aki mer,az nyer regényt olvastam talán a legkésőbbig.Katie McGarry egyik legjobb könyve szerintem.

6.lépés:Mindig rád gondolok-egy könyv,amit nem tudsz kiverni a fejedből.

Daemon drága *-*

Egyértelműen a Luxen sorozat.Szerintem nem is kell magyarázzam,hogy miért. :D

7.lépés:Testi kapcsolat-egy könyv,aminek imádod az érintését.


Szerintem a legtöbbet simogatott könyv nálam a Harry Potter és az azkabani fogoly,ugyanis ahányszor csak a kezembe veszem,hogy olvassam,mindig vagy 10 percet csak ölelgetem,simogatom,szagolgatom.Nem vagyok teljesen őrült,dehogy is,hova gondoltok ti! :)

8.lépés:A szülőkkel való találkozás-egy könyv,amit a családodnak és a barátaidnak ajánlanál.


Leiner Laura Bábel-je szerintem mindenkinek a szívébe lopja magát,már az első fejezet után.Csak ajánlani tudom.

9.lépés:A közös jövő-egy könyv vagy sorozat,amit sokszor újra fogsz olvasni a jövőben.


Ismétlem magam,mint egy papagáj,de egyértelmű,hogy a Luxen sorozatot újra fogom olvasni a jövőben valamikor.Emellett még a Csitt,csitt,a Szent Johanna Gimi és a Harry Potter nagy kedvenceim,tehát ezeket is biztos többször ki fogom olvasni.

10.lépés:Oszd meg a taget.Kiket jelölsz meg?


Bárki,akinek tetszik,töltse ki ezt a taget,nem jelölök meg senkit sem.


Remélem tetszett ez a kis randizós-könyves bejegyzésem.Ha igen iratkozz fel,kommentelj,szavazz.
A legközelebbi bejegyzésig sziiasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése