2015. október 2., péntek

#4 Mi van velem?: Könyvklubbozás...

Először is,sajnálom,hogy így el-eltünedezek,de sok a dolgom,rengeteg házim van,és este meg már fáradt vagyok blogolni,és általában nincs is miről irjak,hiszen olvasni sincs nagyon időm.
DE,ma végre sikerült nektek összekaparjak valami bejegyzést. :)
Ma barátnőimmel elmentünk egy könyvklubba,amit én kifejezetten élveztem,és elmondanám,hogy nagyjából milyen könyvek tetszettek meg az ott elhangzottak után.

 

Cassandra Clare-Végzet ereklyéi sorozat

Szerintem egytől egyig nagyoon királyak ezek a boritók

Már régóta szemezgetek ezzel a könyvvel/könyvekkel mert a boritójukat egyszerűen imádom,és rengeteget hallottam már róla,de most véglegessé vált,hogy ez is felkerül a "MOSTAZONNALAKAROM!" listámra.

Ardati Lili-A suli rémei sorozat

Nem tudom ti hogy vagytok vele,de a vörös csaj outfitjeit elfogadnám...

Természetfölötti lények és eszméletlenül király boritó.Kell nekem ennél több? :D

Cassandra Clare-Pokoli szerkezetek trilógia 

Tetszik,nagyon tetszik...

Ugyancsak ismétlem önmagam,baromi régóta el akarom olvasni,de eddig még nem jutottam odáig.Most pedig a pozitiv vélemények után,tuti,hogy valamikor erre is sort kerítek.

Jeaniene Frost-Cat és Bones vámpírvadász sorozat

Mik ezek a boritok?!

Az elhangzottak alapján ez a könyv is nagyon felkeltette az érdeklődésemet,és mivel nem olvastam még vámpírvadászos könyvet,ezért erre nagyon kíváncsi vagyok.


Azok közül a könyvek közül is elhangzott néhány amiket én is olvastam és szeretek,mint például a Luxen sorozat ne nézzetek így rám,tényleg nem én voltam az első,aki bedobta témának Daemont...,Bábel,Hűvövölgyi suli,Akkor szakitsunk igaz,erről eléggé megoszlottak a vélemények,de én magamhoz hűen hova is tartozhattam volna,mintazokhoz a kevesekhez,akiknek tetszett ez a könyv....

Nagyjából ennyi lett volna ez a bejegyzés,valószinüleg majd a legközelebbi "klubbozásomról" is beszámolok majd nektek. :)
Remélhetőleg a hétvége folyamán sikerül végre kiolvassam a Zafírkéket,és akkor megörvendeztetlek titeket egy könyvkritikával is.
Tehát,a legközelebbi bejegyzésig sziiasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése