2015. szeptember 17., csütörtök

#6 Book Tag: The Sick Book Tag

Ez egy kicsit elvontabb könyves tag szerintem,mert itt ugye betegségekhez hasonlitunk egy könyvet.Bár kicsit beteges értsd meg a szóviccet :D,nekem ez is nagyon tetszik,és szerintem érdekes lesz. Na,jöjjenek is a betegségek! :D

Diabétesz-egy könyv,ami túl szirupos volt.


Molly McAdams-Kétesélyes szerelem című regénye számomra tulságosan is cukormázás volt,és emiatt nem igazán nyerte el a tetszésem...

 

Bárányhimlő-egy könyv,amit egyszer elolvastál,de soha többé fel sem veszed.


Stephen Chbosky(istenem,ezt még leirni is nehéz,nehogy kimondani) Egy különc srác feljegyzései.Egyszer bőven elég volt belőle.Én nagyon nem szerettem sem a történetet,sem a szereplőket,meg úgy összességében az egész könyvet.

 

Influenza-egy könyv,ami megfertőzött téged,mint egy vírus.


Alex Flinn könyveit egyszerűen nem bírtam letenni.Szerintem eszméletlenül jól feldolgozta a Disney hercegnők történetét a mai kor számára.Vagyis jobban mondva:úgy írta át,hogy a történet ne a régmúltban,hanem a jelenben játszódjon.

 

 

 

 

PMS-egy könyv,amit elolvasol minden hónapban/évben/vagy gyakran.


Kelly Oram-Szízűrterápia strébereknek című könyvét annyiszor elolvastam már,és még mindig imádom.Ez az a könyv,amin nem kétszeri,hanem háromnál többszöri elolvasás után is képes vagyok annyira nevetni rajta,hogy már könnyezek. :D

 

Álmatlanság-egy könyv,ami fenntartott egész éjjel.


Nem nagyon szoktam éjjel olvasni,mivel az olvasás mellett a másik hobbim az alvás.Ezért,amikor csak tehetem,akkor kihasználom az időmet amit alvásra tudok használni.Az egyetlen könyv,amit elég későig fennmaradva olvastam,nem volt más,mint Katie McGarry-Aki mer,az nyer című könyve.

 

Amnézia-egy felejthető könyv,ami nem hagyott nyomott benned.

 

Victoria Forester-A lány,aki tud repülni című regénye számomra olyan semmilyen volt.Nem mondható rossznak,de azért jónak sem.Szó szerint felejtős könyv volt nekem.

 

Asztma-egy könyv,amitől elállt a lélegzeted.

 

Az a könyv amelyik 'elállitotta a lélegzetem' nem volt más,mint Gayle Forman-Ha maradnék című könyve.Annyira más volt,mint amiket azelőtt olvastam,hogy ez annyira meglepett,hogy 'elállt tőle a lélegzetem'.De persze jó értelembe. :) Mivel nagyon szerettem ezt a könyvet.

 

Alultápláltság-egy könyv,ami nem mozgatta meg a fantáziád.

 

Hú,nehéz kérdés.Talán Jay Asher-Tizenhárom okom volt... című könyve nem tudta beinditani a fantáziámat,bár be kell ismerjem,voltak benne eredeti dolgok,de valahogy...valahogy nem.

 

Utazási rosszullét-egy könyv,ami időn és téren elragadott.

 

Merissa Meyer-Holdbéli krónikák sorozata szószerint elröpitett engem a jövőbe. :D










Ennyi lett volna ez a Betegséges Book Tag,ha tetszett hagyj nyomot magad után.Aztán,remélem benézel hozzám máskor is. :D Sziiasztok!

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett a bejegyzesed, az otlet mindenkeppen jo! :)
    (Nehany velemenyeddel nem ertek egyet, de persze izlesek es pofonok! :D )
    Gratu! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia!
      Örülök neki,hogy tetszett a bejegyzésem,és természetesen nem érthet velem egyett mindenki. :D De az jó,hogy végeredményben mégis tetszett neked. :)

      Törlés
  2. Szia!
    Nagyon tetszett a bejegyzesed, az otlet mindenkeppen jo! :)
    (Nehany velemenyeddel nem ertek egyet, de persze izlesek es pofonok! :D )
    Gratu! ;)

    VálaszTörlés