2015. szeptember 13., vasárnap

#5 Book Tag: A csokis Book Tag

Étvágygerjesztő a bejegyzéshez :D

Ne engedjetek engem guglizni,mert annak tuti,hogy az lesz a vége,hogy találok egymilliárd Book Tag-et amikbe beleszeretek,és alig várom már,hogy én is kitölthessem. De remélem nem nagy gond. :)
Tudom,tudom,tegnap volt bejegyzés,de már nem bírom türtőztetni magam így is jó kislány voltam és bírtam egy hétig,ígyhát ismét egy Tag-gel jelentkezem. :D Nem is szaporitom az szót,jöjjenek is a "csokik"!


Tejcsokoládé-egy népszerű könyv,amit nagyon el akarsz olvasni.


Suzanne Collins-Éhezők viadala trilóliáját akarom már nagyon régóta elolvasni,de eddig még sose sikerült sort keritsek rá.Mivel ez a könyv/sorozat mostanság eléggé felkapott,így szerintem megfelel ehez a ponthoz.

 

Étcsokoládé-egy sötét témájú könyv.


Nem sok hú-de-durva könyvet olvasok,de ide speciel 2 könyv is beugrott.Mivel csak egy kell,ezért a választásom A.Meredith Walters-Utánad a sötetbe regényére esett.Katt ide a kritikáért.

 

Fehér csokoládé-egy vidám könyv.


Ide én Maros Edit-Hűvösvölgyi suli című sorozatát választom,mivel szerintem nagyon vicces,én rengeteget nevettem rajta,bár még csak az első három részt olvastam.

Csokoládé,aminek karamell van a közepén-egy könyv,ami ellágyított.


Jennifer E. Smith-Vajon létezik szerelem első látásra? című könyve tökéletes ehez a ponthoz,mivel ez volt az egyedüli könyv amin majdnem sírtam.De csak majdnem.Nevetni szoktam könyveken,de sírni...na azt nem.

 

Snickers-egy könyv,amiért megőrűlsz.


Jennifer L. Armentrout-Luxen sorozata.Én megőrűlök azokért  a könyvekért. Egyszerűen imáááádom. De szerintem nem mondtam most újat. :D

 

Ostyamentes Kit Kat-egy könyv,ami meglepett téged.


Szűcs Vanda-Egy ikerpár titkos naplója.Tudtam én,hogy nem valami jó,de...atyaúristen,erre tényleg nem számítottam.Még mielőtt valaki nekiáll szidni engem kommentben,tisztázni szeretném:ez az én privát véleményem.Nekem nem tetszett.Másnak meg tetszett.Pont.

 

Forrocsokoládé tejszinhabbal és pillecukorral-egy könyv,amit bármikor ujraolvasol.


Kelly Oram-Szívzűrterápia strépereknek című regényt,akármikor ujraolvasnám.Vagyis jobbanmondva,ujraolvasom,mivel már négyszer olvastam,és még mindig nagyon szeretem. :D

Bonbon-egy sorozat,aminek olyan tulajdonságai vannak,amiket sokféle olvasó szerethet.


Én nem vagyok elfogult á,dehogyis!,de szerintem J.K.Rowling-Harry Potter sorozatában mindenki talál valami neki tetszőt,mivel abban annyi minden megtalálható.Paranormális dolgok fantasy kedvelő társaimnak,sima örökbefogadott gyerek vs. család viták,iskolai élet,harmadik személyben írt történet,egy jó kis vaskos könyv az esős,tipikus olvasós-időre,és még sorolhatnám az előnyeit.Egy szó,mint száz:Harry Potter illik szerintem a Bonbonhoz.


Ez egy ilyen rövidke tag lett volna,ha tetszett,nézz be máskor is hozzám,nagyon örülnék neki. :)

Off:fogalmam sincs,mikor lesz legközelebb bejegyzés,remélhetőleg minnél hamarabb,csak nekem holnap elkezdődik a suli,és ugyebár nyolcadikba megyek,tehát tanulás lesz ezerrel,de igérem,hogy legkésőbb pénteken új bejegyzéssel jelentkezem.

Off2:már egy ideje gondolkodom egy új témasorozaton,amit nagyon szeretnék elindítani,de egyenlőre még nincsenek meg a kész tervek a fejemben hozzá.Briginek,akiről már volt szó az előző bejegyzéseben, már elmeséltem az ötletemet,és neki nagyon tetszett,tehát remélem ti is olyan örömmel fogjátok majd fogadni,mint ahogy ő tette. :D


Tehát,ennyi lettem volna mára,legközelebbi bejegyzésnél találkozunk.Sziiasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése