2015. szeptember 12., szombat

#3 Mi van velem? / #4 Top 10-es lista: Top 10 könyv,amit a nyáron olvastam

*Lö tanácstalan fej*



Nem igazán tudom hova besorolni ezt a bejegyzést,mivel kicsit Mi van velem-es,kicsit meg Top 10-es listá-s.Ezért a végén úgy döntöttem,hogy ez mindkettő lesz. :D A nyári vakáció alatt 22 könyvet olvastam el,és most kiválasztom azt a 10-t,amelyek a nyári kedvenceim lettek.Tehát,lássuk is,melyik ez a 10 regény.

 

 

 

10.Jessica Sorensen-Callie,Kayden és a megváltás


A Könyvmolyképző Rubin Pöttyös könyvei közül a Callie&Kayden sorozat az egyik nagy kedvencem.A nyáron végre sikerül elolvassam a sorozat második kötetét,ami nekem sokkal jobban tetszett,mint az első rész,de mivel szoros a mezőny,ezért így is csak a 10. helyre sikerült bejusson Callie és Kayden. :D

9.John Green-Papirvárosok


Bár sokak szerint ez John Green egyik leggyengébb könyve,nekem még is nagyon tetszett.Szerintem izgalmas volt,és tetszett maga a történet is.Ezért is a 9. hely Green barátomé. :)
Papirvárosok kritika itt.


8.Kiera Cass-A párválasztó


Itt nem kimondottan a sorozatról van szó,hanem csak sorozat első kötetéről.Én nagyon szerettem ezt a disztópia-de-azért-mégse stílusú könyvet,és mivel az első és a harmadik kötet között nem tudtam dönteni vagyis nem tudtam eldönteni,hogy a kettő közül melyik kerüljön be a listába,ezért végül Kiera-tól két könyv is belekerült a listámba.

7.A. Meredith Walters-Utánad a sötétbe


7. helyre szintén egy Rubin pöttyös könyvet választottam,méghozzá azt,amelyik a legtöbb érzelmet váltotta ki belőlem,tehát az Utánad a sötetbent.Attol függetlenül,hogy ugye voltak vele gondjaim amit már kifejtettem egy bejegyzésben,nagyon tetszett,így egyértelmű volt,hogy ő is tagja lesz a listámnak.Itt megtalálható a kritikája a könyvnek.

 

6.Marissa Meyer-Cinder


Természetesen a Cinder is helyet kell kapjon a felsorolásban,mivel egyszerűen imádtam. De itt szerintem jobban sikerült a második rész,tehát...
 (Katt ide a Cinder kritikáért)

5.Marissa Meyer-Scarlet


Igen,máris a lista felénél tartok,és 5.-nek a Cinder folytatását választottam.Nekem ez egy ici-picit ez jobban tetszett,ezért lett ez az 5. és a Cinder pedig a 6. :D

 

4.Kiera Cass-Az igazi


Aki olvasta a Párválasztó sorozatról szóló kritikámat,az tudhatja,hogy nekem a négy kötet közül a harmadik tetszett a legjobban,ezért is kerül ilyen előkelő helyre a felsoroládban. Katt ide a kritikáért.

3.Tera Lynn Childs-Hableányok kíméljenek


Elérkeztünk a Top 3-hoz,tehát dobogó harmadik fokán köszöntsük szeretettel a Hableányok kíméljenek című regényt. Nem tudok rá mit mondani,egyszerűen imádom. Itt elolvashatod a véleményemet róla.

2.Kiersten White-Természetfölötti


Mivel két első helyezet nem lehet,ezért drága természetfölötti lényeim leszorultak a második helyre. Ezen sincsen mit ragozni,akció,szerelem,paranormális lények.Katt a kritikáért ide.

 

 

Csak mert kaján vigyorú mémet nem találtam :)

És végül az első helyezet,ami szerintem senkit nem fog meglepni...

 

 

 1.Jennifer L. Armentrout-Opposition


Én imádtam a sorozat összes kötetét,de ezt...ebbe egyszerűen szerelmes lettem.Rengeteg akció,rengeteg szerelem,és rengeteg Daemon Black! :D Barátnőmmel,aki szintén Brigi,egyszerűen hatalmas Daemon fanok vagyunk,de persze főleg én. :) Ez a könyv aranyozta be a nyaramat.  #Daemon4ever

+1. J.K.Rowling-Harry Potter és az azkabani fogoly


Itt egy kicsit csalok,mivel ezt még nem olvastam ki teljesen a felénél vagyok,de úgy érzem,ettől függetlenül muszáj belekerüljön a listámba,mert...mert könyörgöm,imádom a Harry Pottert! Ezért tehát őt választottam a +1-nek.

Na,ennyi lett volna a mai bejegyzés,ha tetszett hagyj nyomot magad után,és remélhetőleg benézel máskor is.Sziiasztok!

2 megjegyzés: