2015. szeptember 4., péntek

#18 Könyvkritika: Kiersten White-Paranormalcy/Természetfölötti

Imádom a fantasy-t.Ez eddig sem volt kérdéses,viszont ezután a könyv után kijelenthetem,hogy a fantasy az egyik kedvenc műfajom lett. :D
Kiersten White regényében minden megtalálható.Minden.Vérfarkasok,sellők,alakváltók,vámpírok,emberek és még sorolhatnám,hogy mik.Kíváncsi voltam rá,hogy ez a sok paranormális lény milyen összhatást fog kellteni,hogy nem lesz-e sok ennyi természetfölötti cucc,de nem.Szerintem egyáltalán nem volt sok,sőt!Nagyon élvezetes hatást nyújtott nekem az,hogy mindig,újabb és újabb természetfölötti lények kerültek be a képbe,és az,hogy beleleshettem abba,hogy melyik lényt,hogyan kell hatástalanítani,és hogy hogyan viselkednek a mindennapi életükben.

A történet egy tizenhat éves lányról,Evie-ről szól,aki nem tartja magát paranormálisnak,bár legjobb és egyetlen barátnője egy sellő,az exe egy tündér,egy paranormálisokkal foglalkozó intézetben dolgozik és nem mellesleg a világon csak ő egyedül lát át a természetfölötti lények álcáján.Ja,szerintem is ennyit arról,hogy Evelyn nem paranormális.
Mikor egy nap betör az intézetbe egy új lény,akit senki nem tudott beazonosotaní,Evie élete megváltozik.Egyre több időt tölt együtt az új fiúval(aki képes bárkinek felvenni az alakja pontos mását,kivéve Evelyn-ét,akinek sehogysem tudja eltalálni a szemének árnyalatát),és még ő szépen lassan belezúg a fiúba,a paranormális világban történik valami,Valami nagyon rossz,aminek következtében egyre több paranormális hal meg.Evie felveszi a harcot a azzal a lénnyel,aki gyilkolja a paranormálisokat,így a végére a saját élete és lelke veszélybe kerül.

Lesh :)
A történet fordulatos,vicces,romantikus,néhol ijesztő és bámulatos egyszerre. Tetszett a történetvezetés,és a fejezetek címe. :) Egy-kettőn jókat nevettem,és legalább nem a sablonos "6. fejezet" volt ami megjegyzem,nem is illett volna a könyvhöz.

Evie
A szereplők közül mindenkit imádtam.De komolyan,még a mogorva Vladot is szerettem aki,ha a nevéből nem jöttetek volna rá,egy vámpír. Kedvencem mégis Lesh volt,a sellő,aki nekem eszméletlenül szimpatikus volt.
Evie-vel csak az volt a bajom,hogy nagyon kis naiv tudott lenni. Komolyan,egy vagány csaj,aki paranormálisok elfogásával foglalkozik kicsi kora óta,hogy tudott néha ennyire naiv lenni?
Reth :D
Akkor még ott van Reth. Reth egy tündér,mellesleg Evelyn volt barátja,aki hiába tartozott a Seeliek-hez vagyis a jobb tündérekhez,néha nagyon gonosz és rossz tudott lenni.Mikor ideges volt,komolyan,szinte már én is bepánikoltam,erre elég illúziórombolóan bemondta,hogy "te kis butus". Szerintem,aki nagyon dühös,biztos,hogy nem azt fogja mondani,hogy "te kis butus".Na mindegy,csak vesztett hitelességéből.
És akkor a végére Lend *-*
Lend pedig,nos,ő nagyon aranyos volt. :D Igazi kis cuki srác,és még alakváltó is bár azérr az egy kicsit bizar,mikor lánnyá változik...!Nekem hiányzott pár rész az ő vagy Reth szemszögéből,mivel végig csak Evie szemszögéből olvasható a történet.


A boritótól pedig ki vagyok akadva.Mi ez?! Semmi köze az egészhez,és ahogy láttam,a folytatásoknak is ugyanilyen stílusú boritójuk van. Kérdem én,miért? Legalább valami természetfölötti lények lennének a csaj háta mögött,vagy mit tudom én,de áá,ne ezt könyörgöm.




És akkor már,ha szóba kerültek a folytatások. KÖVETKEZŐ.RÉSZT.MOST!!! Istenem,azok az elvarratlan szálak...válaszokra van szükségem,mégpeddig minnél hamarabb!Remélhetőleg minnél hamarabb kiadja a Könyvmolyképző Kiadó a folytatást is. :)

Mikor rájössz,hogy nincsen lefordítva a folytatás...
Nos,ha értékelnem kéne, akkor 10-ből 9-et adnék rá,mivel szerintem eszméletlenül jó,és bátran ajánlom mindenkinek. #YAbooks4ever

Na,ennyi lett volna mára,a legközelebbi bejegyzésig sziiasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése