2015. augusztus 26., szerda

#3 Top 10-es lista: Könyvmoly hazugságok



Vérbeli könyvmolyként tuti,hogy legalább két 'könyvmoly hazugság' elhangzott már a te szádból is. Összegyűjtöttem a 10 leggyakoribb füllentésünket. :)

10."Aha,az egy jó könyv volt..."

...csak éppen te majdnem bealudtál rajta,olyan unalmas volt,de végre egy nem-könyvmoly ismerősöd elolvasott egy könyvet,és te a világért sem mondanád meg neki a könyv összes hibáját,mert nem akarod,hogy elmenjen a kedve az olvasástól.

9."Nem,nem könyvre kell pénz,anya!"

Dehogynem.

8."Azt olvasom,amit a suliban adtak fel."

Jobban mondva,azt is.De ki tud ellenállni annak a másik könyvnek? És miért ne olvashatnám többet azt a másik könyvet? Igen,a háziolvasmányt is ki fogom olvasni,de az még ráér...aztán a határidő vége előtt két nappal nekiállsz annak is...

7."Ebben a hónapban nem veszek könyvet!"

Ezután a kijelentés után két nappal sírva rohansz a könyvesboltba,mert már nem bírod tartani az ígéretedet.De semmi baj,megértjük. :)

És akkor ennek a párja...

6."Nem voltam könyvesboltban,ezt már régebben vettem."

Az első kétkedő pillantásra szégyenkezve bevallod,hogy ezt igazából ma vetted,mert nem bírtad otthagyni.

5."Persze,hogy olvastam!"

Ciki lenne bevallanod a nem-könyvmoly ismerősödnek,hogy azt a könyvet még nem olvastad,mert akkor tuti,hogy azzal cikizne,hogy nem is vagy igazi könyvmoly,és satöbbi. Tehát ez egy kegyes hazugság,amivel mindenki jól jár. :D

4."Ja persze,jó volt a film is..."

...de a könyv jobb.

3."Figyelek!"

Dehogy figyelsz.Az elejét még hallottad,de aztán elmerültél a könyvedben,és fogalmad sincs miről volt szó.

2."Á,dehogy olvastam egész éjjel,nem azért vagyok fáradt.Egyszerűen csak rosszul aludtam."

Mindenki,aki egy kicsit is jobban ismer,tudja,hogy hazudsz. Egyszerűen ismernek és kész. Ezellen már nincs mit tegyél. :D

1."Mindjárt leteszem,csak befejezem még ezt a mondatot..."

...meg még ezt a sort,bekezdést,oldalt,fejezetet.

 A plusz egyet pedig leginkább a diákok ismerik. :)

+1. "Igen Anya,tanulok!"

És akkor gyorsan leteszed a könyved és úgy teszel,mint aki tényleg tanul. Ejnye,ejnye...

Ez lett volna a Top 10-es lista sorozatom harmadik része,remélem ez is elnyerte annyira a tetszéseteket,mint az első két rész. :)
A legközelebbi bejegyzésig sziiasztok. :D

2 megjegyzés: