2015. augusztus 3., hétfő

#2 Mi van velem?: Nyaraltam...

...avagy mit olvastam a nyaralás alatt :D

Itt a bizonyiték,hogy igenis túráztam
Igen emberek,jól látjátok,én még nyaraláskor sem tudom letenni a könyvet.
Idén nyáron a családdal és barátokkal a hegyekben voltunk nyaralni,ahova természetesen vittem magammal nem is egy könyvet(most azonnal mennék és elásnám magam a kertben ha nem vittem volna magammal egyett sem).Történetesen a sok túrázás,sütögetés és sok hülyéskedés között olvasni is maradt időm( így csinálják a profik).

 

Tehát,mit is olvastam a vakációzásom alatt:

Ezt csak azért,mert a filmben ez a kedvenc jelenetem :)
*J.K.Rowling:Harry Potter és az Azkabani fogoly:fogalmam sincs,hogy mióta olvasom már,de az tuti,hogy elég rég óta.Hiába imádom a filmet is és a könyvet is,valahogy még mindig nem sikerült kiolvassam.Talán azért mert a filmből már ismerem a sztorit talán azért mert a tudatalattim így üzen nekem,hogy béna vagyok.Mindenesetre rajta vagyok az ügyön,és kőkeményen próbálok előrehaladni benne.

*Anne Percin:Hogy intézd(el jól) a love storyd:hááát,nekem az első része(Hogyan told (el jól) a nyaradat) jobban tetszett. Igaz ami igaz,ebből is van még 10 oldalam,de nemhiszem,hogy űberelni tudná az első részt...De,attól függetlenül mégis eléggé szeretem ezt a könyvet is. :)
 
*William Shakespeare:Rómeó és Júlia:szögezzük azt le,hogy nem akarok én itt senkit megsérteni,de én könyvet talán még sosem untam,mint ezt.Komolyan,számomra annyira unalmas,hogy az már valami borzasztó.Ha nem lenne kötelező olvasmány már rég hagytam volna a fenébe.Maga a sztori sem nyerte el sosem a tetszésem (pedig lassan a létező összes módon láttam már.bábelőadás,színí előadás,mese gyerekeknek,stb..),pedig én tényleg próbálkoztam.De nem.Ez sosem fog összejönni.Ez van,valahogy majd csak túlélem. :P

Tehát,mint írtam,elég változatosan olvastam a nyaralás alatt is,és persze még egyiket sem olvastam ki,de mindent csak a maga idejében. :D Addig is,most megyek és megpróbálom még ma befejezni a Scarletet.Majd még jelentkezem. :)
Sziiasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése