2015. augusztus 23., vasárnap

#2 Book Tag: Bookworm Book Tag

Már nagyon akartam kitölteni egy újabb könyves taget,így mikor megtaláltam Teklánál ezt,azonnal megtetszett,és tudtam,hogy ezt én is meg akarom csinálni. :)
Nem is húzom tovább az ídőt,jöjjenek a kérdések! :D

1.Emlékszel,hogyan szeretted meg az olvasást?

Igen.2014 Szeptemberében engedtem az unszolásnak és elolvastam barátnőm javaslatára Leiner Laura-Akkor Szakítsunk című regényét,amit egyszerűen imádtam.Tehát ez a könyv inditotta el a "lavinát" és azota sincs megállás. :D

2.Általában hol olvasol?

Itt(vagyis a szobámban):
Tudom,elképesztő szexy,de én szeretem :D

3.Egyszerre szígorúan csak egy könyvet olvasol,vagy több is jöhet egyidejüleg?

Általában minimum két könyvet olvasok egyszerre,de volt olyan,hogy egyszerre ötöt olvastam. Halmozom az élvezeteket. :D

4.Melyik a kedvenc műfajod?

Nagyon szeretem a fantasy-t ,a romantikus és az akciódús könyveket.Akkor a legjobb,ha ez a három egybe van gyúrva. :)

5.Van olyan műfaj,amit a világért sem olvasnál?

Az ilyen történelmi könyveket.Nem szeretem a történelmet,tehát ebből adódóan a történelmi könyveket sem.

6.Van kedvenc könyved?

Igazából szinte az összes könyvet,amit olvastam imádom,de valahogy egyik veretlen kedvencem a Luxen sorozat J.L. Armentrout-tól. De ez csak egy a sok közül.

 7.Melyik a leghosszabb könyv amit valaha olvastál?

Szerintem Leiner Laura-Bábel című könyve volt az eddigi leghosszabb könyv amit olvastam,a maga 526 oldalával. De nem mernék rá megesküdni. :)
Ha valaki nem tudta volna,Szasza fan vagyok...

8.Milyen könyvet vettél utoljára?

 Anne Percin-Hogyan intézd(el jól) a love storydat című regény vettem utoljára.Lehetséges,hogy lesz belőle bejegyzés.

9.A könyvtári vagy a megvásárolt könyveket szereted jobban?

Ha az itteni könyvtárakban is lennének ilyen újabb könyvek,akkor valószínűleg sokat járnék könyvtárba,de az azért mégis más,mikor a polcodra teheted az új szerzeményedet.Úgyhogy,inkább a megvásárolt könyveket szeretem jobban. :D

10.Jelenleg mit olvasol?

Jelenleg három könyvet olvasok egyszerre.
Az első Kiera Cass-A koronahercegnő című könyve,ami a Párválasztó sorozat negyedik része.
A második Shakespeare-Rómeo és Júliája.
 A harmadik Jandy Nelson-Az ég a földig ér című regénye.

11.Hol veszed a könyveidet?

Könyvesboltban. :P

12.Előrendeltél már valaha könyvet?

Nem,de az Oppositionnál erősen gondolkoztam rajta,de a végén mégsem rendeltem meg.

13.Hány könyvet veszel havonta?

Kövezzetek meg,de csak maximum kettőt. És van olyan,hogy egy hónapban nem veszek egyáltalán könyvet.Ez van...

14.Mit gondolsz az antikvár könyvekről?

Igazából nagyon semmit.Nem szoktam antikvár könyveket venni,nem is hiányzik,hogy vegyek.

15.Egymás mellett tartod a már elolvasott és a még elolvasásra váró könyveidet?

Persze.Író szerinti betürendben vannak a könyveim,tehát összevegyülnek az elolvasott és az elolvasásra váró könyveim.

16.Az összes könyvet el akarod olvasni,ami a magánkönyvtáradban van?

Természetesen.Máskülömben nem lennének ott.

17.Mit csinálsz azokkal a könyvekkel,amik a polcodon sorakoznak,de tudod,soha az életben nem olvasod el őket még egyszer?

Semmit.Legalább szépen mutat a polcon.

18.Adományoztál már könyvet?

Nem,még nem.

19.Volt már könyvvásárlási tilalmad?

 Mint már az előbbi kérdésénél mondtam,nem veszek sok könyvet.Ebből adódóan könyvvásárlási tilalomra sincs szükségem. :D

És akkor az utolsó kérdés...

20.Mit gondolsz,szerinted túl sok könyved van?

A válasz határozottan és megingatathatlanul nem.Könyvből sosem lehet elég,mindig van újabb és újabb könyv amit szívesen látnék a polcomon.

Na,ez lett volna a Bookworm Book Tag,ha érdekel,nézzétek meg az előző taget ide kattintva ,a Vakációs Book Taget. :)
A legközelebbi bejegyzésig,sziiasztok. :D

2 megjegyzés: