2015. július 26., vasárnap

#1 Könyvkritika: Kelly Oram-Szívzűrterápia Strébereknek




Errôl a könyvrôl fogok elôször véleményt írni,mivel ez az egyik kedvenc könyvem.
Tehát akkor,Szívzûrterápia Strébereknek.
Mikor elôször megláttam ennek a könyvnek a boritóját,azonnal beleszerettem. Alig vártam,hogy megvehessem és elolvashassam. Mivel ez is egy a LOL könyvsorozatból,tudtam,hogy nem fogok csalódni benne. És mennyire igazam lett. :D
Ez a könyv két szemszögbôl íródott,ami nálam már pluszpont volt. Véleményem szerint sokkal jobban bele lehet élni magunkat egy olyan könyvbe,amiben mind a két fôszereplô szemszögébôl olvashatjuk az eseményeket. Az írónônek nagyon jó humora van,ami meglátszott a szereplôkön. Mind Avery,mind Grayson nagyon aranyos karakterek. A kis Avery,a pánikrohamaival és a szendeségével tökéletes ellentéte volt a nagymenô es jóképû Graysonnek,de mégse tudnék másmilyen szereplôket elképzelni a történetbe. Hiába imádtam mind a két fôszereplôt,egy-két helyen már elegem volt Avery szenvedésébôl. Viszont Graysonba azonnal beleszerettem. Egyszerûen csak vigyorogtam,miközben az ô szemszögébôl írt részeket olvastam.
Egy másik fôbb szereplô,Aiden,viszont nagyon nem nyerte el a tetszésem. Véleményem szerint nagyon számító és egyáltalán nem jó barát.
A mellékkarakterekkel viszont semmi bajom nem volt. Egytôl egyig elnyerték a szimpátiámat.
Zárásul még annyit,hogy maga a könyv nem valami hosszú,mégis minden szükséges es vicces dolog benne van.
Tehát ha szeretnétek egy kellemes délutáni programot,mindenképp ajanlom.
Én erre a könyvre 10-bôl 9-et adnék,mivel nagyon aranyos könyv és imádtam a szereplôket,volt pár dolog ami nem nyerte el a tetszésem 100%-an.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése