2015. július 26., vasárnap

#2 Könyvkritika: Alex Flinn-Beastly,A Szörnyszívű


Ez a könyv a Szépség és a Szörnyeteg című mesén alapszik.A könyv hű maradt az eredeti történethez,mégis a mai kor számara is élvezetes.Mégis,hogy értem azt,hogy a mai kor számára is élvezetes? Az eredi történet ugye a királyfiak és királylányok korában játszódik,de ebben a könyvben a szereplők a mai korban élnek.
A történetben szereplő fiú,Kyle,egy New York Cityben élő boszorkány miatt szörnyeteggé változik.A boszorkány egy átkot bocsájt rá,amit limitált időkorlátú idő alatt meg kell próbáljon megtörni,de ha nem sikerül neki,akkor örökre egy szörny marad.
Nagyon sokáig töprengtem azon,hogy kit is nevezzek főszereplőnek ebben a könyvben.Ugyebár ott van Kyle,akiről az egész történet szól és az ő szemszögéből olvashatjuk a könyvet is.De ott van még a boszorkány is,aki hiába nincs minden részben benne a könyvben,mégis szerves része a cselekménynek.Úgyhogy véleményem szerint ők ketten a főszereplői a történetnek.
Kyle hatalmas jellemfejlődésen megy át a könyv alatt. Hogy jón vagy rosszon az már spoileres lenne,úgyhogy azt nem mondom el
Ebben a könyvben szerintem senki sem csalódhat,mindenkinek ajánlom.A történet maga lehet,hogy egy kicsit lányos,de szerintem bátran olvashatják fiúk is.
Ezt a könyvet én 10-ből 9.5-re értékelem,mivel voltak benne részek amiket vélemenyem szerint simán ki lehetett volna hagyni,de nem voltak zavaróak sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése