2015. július 26., vasárnap

#4 Könyvkritika: Melissa Landers-Elidegenítve



Számomra ez a könyv hatalmas csalódás volt. Alig vártam már,hogy elolvashassam,mert vonzott a címe,a boritója és még a tartalma is...de valahogy sokkal izgalmasabbnak képzeltem.
Kezdjük azzal,hogy a könyv harmadik személyben íródott és két szemszögből is egyszerre. Mármint szerintem már amiatt sokkal jobb lett volna az egész könyv ha a szemszögeket egyes szám első személyben olvashattuk volna. Engem kifejezetten idegesitett,hogy harmadik személyben volt írva a cselekmény.
Maga a sztori és az alapötlet jó volna,ha nem lenne az egesz unalmasan leírva. Konkrétan a könyv háromnegyedében nem történik abszolút semmi. Csak úgy vannak ott és kész. Mire már tényleg beindúlnak az események és végre kezd érdekes lenni vége. Konkrétan mire eljuthatnál arra a pontra,hogy még élvezed is azt a könyvet, vége lesz. Úgy hallottam,hogy hamarosan(pontosan nem tudom már mikor) érkezik a folytatása,remélem,hogy ott több élet lesz a szereplőkben. Apropó szereplők. Mind a két főszereplő,Cara és Aelyex,jó karakterek voltak. Aelyex nem az a hétköznapi srác(azt leszámitva,hogy egy földönkívüli),vagyis tök aranyos volt végig a könyv során a kis okoskodásaival. Caraban pedig az tetszett nagyon,hogy mindenképp kiállt Aelyex mellett,akkor is ha mindenki ellenük volt éppen. Cara szülei is nagyon jók voltak,kezdve azzal,hogy barátságosak és kiállnak a családjuk mellett. Én Cara bátyját nem igazán tudtam megkedvelni,valahogy a viselkedése nem volt szimpatikus.
Ha pontoznom kéne ezt a könyvet,akkor erre 10-ből egy gyenge 6-t adnék,mivel engem untatt,annyi a szerencse,hogy nem valami hosszú könyv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése